Poškození materiálu přepravou – pokud Vám přepravní služba dodala poškozenou zásilku, uveďte tuto skutečnost do přepravního listu přepravce a udělejte si kopii nebo vyfoťte tento zápis telefonem. Poté nás o této skutečnosti informujte e-mailem na info@ehlinik.cz. Zpráva musím obsahovat číslo objednávky nebo faktury, Vaše kontaktní údaje a popis zjištěné škody včetně pořízené fotodokumentace.
! Zápis proveďte i v případě pouhého podezření na poškození zásilky. Bez zápisu o poškození zásilky nejsme schopni po dopravci požadovat plnění.
Povrchové poškození nezpůsobené přepravou – pokud dodaný materiál vykazuje poškození, tedy hrubé vrypy a škrábance, které nebyly jednoznačně způsobeny přepravou, prosím, nafoťte tyto a zašlete nám pořízenou evidenci e-mailem na info@ehlinik.cz. Zpráva musím obsahovat číslo objednávky nebo faktury, Vaše kontaktní údaje a popis zjištěné škody včetně pořízených fotodokumentace.
Chybějící materiál, záměna zboží, jiný rozměr, ostatní – pokud jste obdrželi nekompletní zásilku nebo dodané rozměry neodpovídají Vaší objednávce, prosím, kontaktujte nás e-mailem na info@ehlinik.cz. Zpráva musí obsahovat číslo objednávky nebo faktury, Vaše kontaktní údaje a popis zjištěných nesrovnalostí.
Vrácení materiálu v zákonné lhůtě – pokud chcete vrátit zakoupený materiál v zákonné lhůtě 14ti dnů, prosím, postupujte podle pokynů uvedených v následujícím odkazu.
! Na dělený materiál se zákonná lhůta pro vrácení zboží bez udání důvodu nevztahuje.